Děti
NUMerologie - děti
Děti, které se posledních 20let rodí, jsou nádherné. Po roce 2005 se začaly rodit tzv. Duhové děti, (jsou to prý bytosti, které tu ještě nikdy nebyly, a tudíž nejsou zatížené „minulými životy“). Přicházejí na svět „poučené“, rozumějí kamenům a vnímají v nich živoucí energii, stejně jako v lidech a zvířatech. Jsou nádherné tím, co umějí, co chápou samy o sobě bez našeho přičinění, protože my jejich pocity a myšlenky naprosto nemůžeme pochopit, neboť jsme vychováni společností s naprostou absencí citů a vychování. Nádherné jsou tím, jak naslouchají vesmírným informacím, jak rozumějí nejen zvířatům, ale i rostlinám a kamenům a jak cítí každou naši dobrou i špatnou myšlenku. Tyhle děti si nás prostě nemohou vážit jako svých učitelů – my na ně nemáme, my je nemáme co naučit…. Přesně cítí každou naši zlobu, to, co si ani my sami sobě nechceme přiznat. Jejich učiteli budou až mladí lidé, narození v devadesátých letech, ti, jimž je nyní 11 – 21 let. Ještě však notnou chvíli potrvá než se stanou natolik „starými“ a než je pustíme na svá místa, aby mohli konečně začít dávat těm malým své zkušenosti a vědomosti a aby právě tito „malí“ mohli tenhle starý svět uzdravit. Mají obrovské cítění a soucítění.
Nemusíte takovémuto děcku pranic radit, nemusíte je učit na počítači – on přesně ví, kam sáhnout, narodil se již s tím. Není pro něj důležité, zda a v kolik dojde do školy, ale to, co mu povídal ten pes, kterého potkal na rohu a zda mu může nebo nemůže pomoci. Správné oblečení je pro něj důležité pouze pro barvu, podle JEHO výběru můžete poznat, jak se cítí a zda mu něco není – nechte ho samostatně pracovat.
Pokud se Vám zdá, že snad neposlouchá, zkuste poslouchat Vy jeho – tedy spíše mu naslouchat. Tyhle děti řeknou vše – svým vlastním způsobem, na který si musíte zvyknout a naučit se ho chápat - ale řeknou. Je nejvyšší čas mu dát jisté kompetence a poprosit ho, aby i on Vám sděloval své informace, své pocity a nálady a pokusit se mu dát za pravdu i když by se Vám to zdálo nepravděpodobné. Tyhle děti mají jiný svět a jiné chápání, tak jak jsem o tom již psala. Budete sama překvapená, co vše se naučíte….. hlavně o svém dítěti. Jen se ho občas zeptejte, co si představuje, co mu ta zvířátka říkají a jak se cítí tenhle stromeček?
Potřebuje u Vás najít důvěru, víru v to, že máma mu rozumí nebo alespoň se o to snaží. Nebojte se o něj ani když bude v životě řešit větší problémy (protože jeho cestička není jednoduchá, rovná a vydlážděná), Vštěpujte mu odmala, že přírodní zákony fungují a že facka přijde zpátky v jiné formě a že zloba se vždy obrátí proti němu, naopak rozdaná radost pomůže nejen jeho zdraví, ale i kvalitě pocitů.
Já jsem svým malým dětem ukazovala v lese, jak spolu to všechno spolupracuje a pomáhá si, od brouků a červíků až po stromy velikány. A stejně tak je to i v životě. Tyhle děti toto vše vědí, jen potřebují vědět, že je chceme chápat a pomoci jim osvětlit některé nejasnosti a „uvést“ je do života. Potřebují vědět, že jim věříme. Jsou nám propůjčeny a mají mnoho úkolů, mezi jinými naučit nás slušnosti, radosti a víře.
A jak na vaše dítě? Opravdu mu naslouchat a nechat se jím vést. Začnete-li křičet, přestane si Vás vážit. Budete-li ho ignorovat, nabude přesvědčení, že jste jako všichni dospělí. Začnete-li s ním komunikovat po jeho způsobu, pochopí, že jste jeho člověk.
Musíme si uvědomit, že TYHLE DĚTI JSOU SKUTEČNĚ JINÉ. Jsou nám propůjčeny a mají velký úkol: naučit nás slušnosti, radosti a víře.